☑ اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهران - خدمات کامپیوتر | ☑️ اسمبل کامپیوتر | نصب ویندوز
۱۱ تیر

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهران

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهران

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهران

 

 

اسمبل کامپیوتر قطعا به اطلاعات و دانش کامل و دقیقی نیاز دارد، یعنی شما برای این کار حتما باید تخصص کافی داشته باشید؛ اما یک راه بهتر و ساده تر آن است که از یک تکنسین ماهر، باتجربه و متخصص کمک بگیرید تا با اسمبل کامپیوتر در منزل مورد نظرتان، سیستم شخصی خود را در کمترین زمان ممکن بسازید.

تعمیر کامپیوتر تهران با بیش از ۱۴ ایستگاه کاری در تهران خدمات متنوعی را در زمینه نصب و تعمیر سیستم های کامپیوتری ارائه می دهد که از جمله این خدمات اسمبل کامپیوتر در منزل و اسمبل کامپیوتر در محل شما می باشد.

شما می توانید قطعات مختلف سیستم خود را از کمپانی های مورد اعتماد خود خریداری نموده و با انتخاب قطعات مورد نیازتان سیستمی بسازید که دقیقا متناسب با نیاز و هدف شما طراحی شده است.

برای این کار تنها کافی است که اطلاع کاملی از نیازهای خود را به کارشناسان و تکنسین های تعمیر کامپیوتر ارائه دهید تا آن ها باتجربه و دانش خود سیستم مورد نیاز شما را طراحی نمایند.

اگر قصد دارید یک کامپیوتر شخصی با تجهیزات و قطعات مورد پسند و رضایت خود بسازید؛ اما در زمینه اسمبل کردن کامپیوتر تجربه و دانش کافی ندارید، می توانید به وبسایت اینترنتی تعمیر کامپیوتر تهران به نشانی www.tamir-pc.com  مراجعه نموده یا از طریق شماره های زیر با مرکز تماس گرفته و درخواست های خود را در خصوص دریافت خدمات اسمبل کامپیوتر در منزل مطرح نمایید تا ظرف مدت کمتر از یکساعت تکنسین های ماهر و متخصص ما در محل مورد نظر شما آماده شوند.

 

شماره های تماس با مرکز:

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴

۲۲۳۸۷۸۶۲

۸۶۰۲۹۹۰۷

۶۶۹۱۹۸۶۳

۳۳۵۲۹۶۶۴

همچنین در زمینه سابقه و اعتبار شرکت تعمیر کامپیوتر تهران لازم به ذکر است که این شرکت با سال ها سابقه خدمت در زمینه طراحی، نصب و تعمیر سیستم های رایانه ای از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک در کشور می باشد.

اسمبل کامپیوتر یا ساخت یک سیستم کاملا شخصی با قطعاتی که دقیقا متناسب با نیاز شما طراحی شده اند، می تواند در افزایش کارایی و بازدهی سیستم شما بسیار موثر واقع شود.

در واقع کاربران می توانند قطعات مختلف سیستم خود را از کمپانی های مختلف خریداری نموده و با سرهم کردن این قطعات کامپیوتر شخصی خود را بسازند.

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهراناسمبل کامپیوتر در منزل

 

اسمبل کامپیوتر چیست؟

اگر شما هم به طور دقیق با واژه اسمبل آشنا نیستید و می پرسید ” اسمبل کامپیوتر چیست؟ یا اسمبل کردن کامپیوتر یعنی چی؟ ” در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که اسمبل کامپیوتر نوعی مونتاژ می باشد، یعنی شما با فراهم آوردن قطعات مختلف یک سیستم رایانه ای و سرهم کردن این قطعات بر روی سیستم می توانید یک کامپیوتر شخصی و مونتاژ شده با قطعات مورد نیاز خود بسازید.

کامپیوتر آماده بخریم یا کامپیوتر شخصی خود را اسمبل کنیم؟

اکنون شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که خرید کامپیوتر آماده بهتر است یا اسمبل کردن کامپیوتر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خرید کامپیوتر آماده برای کسانی که نیاز چندانی به قابلیت های ویژه سیستم های رایانه ای ندارند، قطعا یک راهکار ساده و بی دردسر است؛ اما برای مهندسینی که از قابلیت های ویژه سیستم های رایانه ای در انجام پروژه های مختلف خود استفاده می کنند، قطعا راهکار ایده آلی نیست!

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهراناسمبل کامپیوتر

 

همانطور که می دانید هر سیستم رایانه ای از قطعات مختلفی تشکیل شده است که می تواند از یک کمپانی خاصی انتخاب گردد، یعنی برای آنکه یک سیستم را سرهم کنیم، می توانیم هر قطعه از کامپیوتر را از یک کمپانی مطرح انتخاب نماییم.

به عنوان مثال  سیپییوهای طراحی شده توسط کمپانی های آمریکایی نسبت به سایر کمپانی ها بازدهی و کارایی بهتری دارند و این درحالی است که مادربردهای تایوانی از کارایی و قابلیت های بالاتری برخوردار هستند، بنابراین می توان گفت که در صورت خرید یک سیستم آماده شما نمی توانید تعیین کنید که مادربرد شما تایوانی باشد یا سی پی یوسیستمتان از کمپانی های آمریکایی انتخاب گردد، یعنی در چنین موقعیتی شما مجبور هستید سیستم را با تمام اجزاء به کار رفته در آن خریداری و استفاده نمایید.

با این حساب اسمبل کامپیوتر قطعا مزایای بیشتری برای کاربران دارد و مهم ترین این مزایا آن است که شما می توانید حتی جزیی ترین قطعات به کار رفته در کامپیوترتان را نیز خودتان انتخاب نمایید و بدین ترتیب کامپیوتر شخصی شما دقیقا متناسب با نیاز و هدف شما طراحی می شود و بیشترین کارایی را به دنبال خواهد داشت.

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهرانتعمیر کامپیوتر شخصی

 

اسمبل کامپیوتر در منزل به وسیله تکنسین

اسمبل کامپیوتر در منزل یا منزل شما می تواند بسیاری از هزینه های شما را کاهش داده و در وقت شما صرفه جویی نماید. شما برای اسمبل کامپیوتر در منزل موردنظرتان می توانید قطعات مورد نظر خود را از کمپانی های موردنظر خود سفارش داده و با دانش و تجربه کافی این قطعات را سرهم کنید؛ اما توجه داشته باشید که اسمبل کامپیوتر در منزل حتما به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد و لازم است این کار توسط تکنسین ماهر آن انجام شود، بنابراین بهتر است به کمک تکنسین متخصص، این کار را انجام دهید.

 

اسمبل کامپیوتر در منزل با تعمیر کامپیوتر تهرانتکنسین ماهر

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را بنویسید

درخواست کارشناس